ΓΡΑΦω ΚΑΙ ΔΡω

ΓΡαφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Δυτ. Αττικής - Τομέας (Προ)Αγωγής Υγείας

Συνεργασίες- Σχολεία

  • Αρχική σελίδα
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Συνέδρια-Ημερίδες
  • Υλικό

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012


Αναρτήθηκε από ΓΡΑΦω ΚΑΙ ΔΡω (Α.Υ.) στις 2:57 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες συναισθήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Δυτ. Αττικής

Γωγώ Σταματοπούλου

Ελ. Βενιζέλου 82
Ελευσίνα

τηλ. 213 1600 830


e-mail: agygeias@dipe-dytik.att.sch.gr

F/B :
Γράφω ΚΑΙ Δρω (ομάδα)


Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ) ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2018-2019
    Ενόψει της λήξης της σχολικής χρονιάς, καταρχάς επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε τους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία τους κατά την ...
  • Σεμινάριο Αγωγής Υγείας: ¨Τεχνικές πρόληψης για παιδιά¨
    Οι Διευθύνσεις Π.Ε. Δυτικής Αττικής και Α΄ Αθήνας, διά των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης της Εξ...
  • Επιμορφωτικό Σεμινάριο από τη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την Ένωση Νοσηλευτών με θέμα: «Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο και Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση
    Η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής διά της Υπευθύνου Αγωγής Υγείας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Δυτ. Ατ...
  • Βιωματικό Σεμινάριο: «Νέες Τεχνολογίες και Εργαλεία Web 2.0 στα Προγράμματα Π.Ε. και Α.Υ.»
    Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, δια των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στα πλαίσια τ...
  • “Ο κήπος με τις 11 γάτες” -πρόταση υλοποίησης σχεδίου εργασίας για τη διαχείριση δύσκολων συναισθηματικών καταστάσεων σε παιδιά 5-10 ετών
    “ Για να επιτευχθεί ο μακροπρόθεσμος στόχος της πρόληψης των εξαρτήσεων,  αλλά και για να μπορέσουν τα παιδιά σταδιακά να μάθουν να χε...
  • «Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων κατά το σχολικό έτος 2015-2016»
    Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 1 7 8 8 5 2 / Γ Δ 4/ 06 - 11 - 2 0 1 5 Υπουργική Απόφαση σχετικά με την υλοποίηση Προγ...
  • “Σχολείο Αειφόρο: Αλλάζουμε το χώρο, τις μεθόδους, τις σχέσεις”, νέο τοπικό Δίκτυο στη Δ/νση Π.Ε. Δυτ. Αττικής
    Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής προτίθεται να ιδρύσει νέο Τοπικό Δίκτυο για τη σχολική χρονιά 2015-2016 με τίτλο:...
  • Πρόσκληση σε βιωματικό σεμινάριο θεατρικού παιχνιδιού
    Η Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Αττικής, μέσω των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, διοργανώνει επιμορφωτικό βιωματι...
  • "Διευρύνοντας τη δημοκρατία και τη συμμετοχή στη σχολική κοινότητα" ένας τόμος καλών παραδειγμάτων σχολείων για την προαγωγή του καλού κλίματος και της συνεργασίας
    Σύμφωνα με τη Συντονίστρια, Δρ Αγγελική Τρικαλίτη, και την Παιδαγωγική Ομάδα  του προγράμματος  « ΑΕΙΦΟΡΟ Ελληνικό Σχολείο, Όλοι νοιαζό...
  • “Εγώ” και “Εσύ” γινόμαστε “Εμείς”, πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων
    Η αξιόλογη συνάδερρφος Άννα Παππά στο ιστολόγιό της έκανε πάλι το θαύμα της. Μας παρέχει ηλεκτρονικά ένα βιβλίο που πια δεν κυκλοφορεί σ...

Ενότητες

  • αειφόρο σχολείο (24)
  • ανθρώπινα δικαιώματα (61)
  • ασφάλεια (86)
  • ασφαλές διαδίκτυο (30)
  • Δημιουργικές Στιγμές (1)
  • διατροφή (37)
  • επιμόρφωση (114)
  • κυκλοφοριακή αγωγή (10)
  • ομάδες (131)
  • πρόληψη (100)
  • συναισθήματα (62)
  • σχολικά προγράμματα (181)
  • σχολική βία (30)
  • υγεία (83)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2022 (3)
    • ►  Μαρτίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2021 (9)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Μαρτίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2020 (21)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (2)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ►  2019 (11)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
  • ►  2018 (4)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Μαρτίου (2)
  • ►  2017 (26)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (2)
    • ►  Μαρτίου (5)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (5)
  • ►  2016 (28)
    • ►  Δεκεμβρίου (4)
    • ►  Οκτωβρίου (5)
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)
    • ►  Ιουνίου (2)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (6)
    • ►  Φεβρουαρίου (2)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2015 (40)
    • ►  Νοεμβρίου (8)
    • ►  Οκτωβρίου (5)
    • ►  Σεπτεμβρίου (14)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (3)
    • ►  Μαρτίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2014 (46)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Νοεμβρίου (4)
    • ►  Οκτωβρίου (5)
    • ►  Σεπτεμβρίου (8)
    • ►  Μαΐου (5)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (10)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (5)
  • ►  2013 (82)
    • ►  Δεκεμβρίου (6)
    • ►  Νοεμβρίου (3)
    • ►  Οκτωβρίου (11)
    • ►  Σεπτεμβρίου (9)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Ιουλίου (2)
    • ►  Ιουνίου (7)
    • ►  Μαΐου (11)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (5)
    • ►  Φεβρουαρίου (13)
    • ►  Ιανουαρίου (10)
  • ▼  2012 (51)
    • ►  Δεκεμβρίου (15)
    • ▼  Νοεμβρίου (28)
      • Πληροφοριακό και υποστηρικτικό υλικό για την εκπόν...
      • Παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο με θέμα τον εκφοβισμό
      • Σεξουαλική Κακοποίηση των παιδιών:εκστρατεία ενημέ...
      • Αγωγή στοματικής υγείας
      • OPEN WEB QUEST
      • Σχέδιο εργασίας: "Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια"
      • Ένα παιχνίδι του Συμβουλίου της Ευρώπης για την ασ...
      • Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα "Γερά δόντια, Χαρούμενα παι...
      • UNICEF - Έναρξη Εκπαιδευτικού Προγράμματος για τα ...
      • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: 20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα των Δικαι...
      • Μια ιστορία ενάντια στα μεταλλαγμένα | Ελλάδα
      • Έργο που φιλοτέχνησαν και εξέθεσαν στο Πολυτεχνείο...
      • 16 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Ανεκτικότητας
      • «Παραλληλόγραμμα, κύκλοι, τετράγωνα, ρόμβοι μας σώ...
      • "Μια βόλτα στο Super Market" "Στα πλαίσια π...
      • H τεχνική της “μικρής χελώνας” διαχείριση Θυμού
      • Υλικό προγραμμάτων Αγωγής Υγείας από το Υπ. Παιδεί...
      • Ο πρότυπος παιδότοπος της Τροφούπολης - Διατροφότοπος
      • Βιωματικό σχολείο: εκπ/κά προγράμματα για την υγεί...
      • Παιδικό Θέατρο: Η Φάρμα του Διαδικτύου - για παιδι...
      • Η διαφορά μου, το δικαίωμά μου! «Θα πρέπε...
      • Εγχειρίδιο Δραστηριοτήτων Εκπαίδευσης για την Αειφ...
      • "Μια βαλίτσα διεκδικεί" εκπαιδευτικά προγράμματα γ...
      • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ - KAINOTOMEΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙ...
      • Κέντρο Έρευνας και Δράσης για την Ειρήνη (ΚΕΔΕ)
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤ...
      • “Τα Παιδιά Γράφουν και Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τ...
    • ►  Οκτωβρίου (8)

Ιστολόγια φίλων

  • Περιβάλλον και Παιδεία
    Δράση καθαρισμού ακτής στην Ελευσίνα
    Πριν από 5 εβδομάδες
  • Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι
    Τα τρία γουρουνάκια (διαδραστικό φύλλο εργασίας)
    Πριν από 2 μήνες
  • Υπερκινητικός Δάσκαλος
    Το παλιό Περιστέρι (α' μέρος)
    Πριν από 4 μήνες
  • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ - KAINOTOMEΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    8 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών
    Πριν από 2 χρόνια
  • Πολιτιστικά Θέματα
    Η ΠΟΛΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ- Η ΑΦΙΣΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ
    Πριν από 7 χρόνια
  • Special ict 2.0
    Νέες εφαρμογές για μαθητές που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού
    Πριν από 9 χρόνια

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι



Διεύθυνση Π.Ε. Δυτ. Αττικής

Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε. Δυτ. Αττικής


ΕΨΥΠΕ


Powered By Blogger
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Εικόνες θέματος από chuwy. Από το Blogger.