Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Το Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας



Είναι ένα διεθνώς μοναδικό, διαδραστικό μουσείο, που χρησιμοποιεί τα εκθέματα του, το παιχνίδι και τα παραμύθια για να ενθαρρύνει τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να κατανοήσουν τον κόσμο των συναισθημάτων!... ενώ ταυτόχρονα ευαισθητοποιεί τους ενήλικες σε θέματα που αφορούν τη συναισθηματική ανάπτυξη.

Ιδρύθηκε το 2006, είναι μέλος του «HANDS ON INTERNATIONAL» διεθνούς συμβουλίου παιδικών μουσείων και του ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.

Ποιά είναι η φιλοσοφία του μουσείου;
 
Όταν είμαστε παιδιά, στο ξεκίνημα της ζωής μας,  μπερδευόμαστε έντονα με τα συναισθήματα μας και νιώθουμε την ανάγκη να κατανοήσουμε τον εαυτό μας και τον κόσμο γύρω μας για να βρούμε το δικό μας νόημα στη ζωή. Όλες οι δραστηριότητες του μουσείου βασίζονται στην αναγνώριση της ανεκτίμητης αξίας που έχει η συναισθηματική καλλιέργεια του ανθρώπου για την εξέλιξη του. Ενθαρρύνοντας τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να κατανοήσουν τον κόσμο των συναισθημάτων τα βοηθάμε να αναπτυχθούν σε δημιουργικούς και ευτυχισμένους ενήλικες με θέληση για τη ζωή και τις προκλήσεις της.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Φέτος ολοκληρώνεται η παρουσίαση της διαδραστικής έκθεσης«Ποιος είμαι εγώ;»* (2009-2013)! Την τελευταία χρονιά της συγκεκριμένης έκθεσης, το Μουσείο Συναισθημάτων θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτικά προγράμματα με σκοπό να ενθαρρύνει την αυτογνωσία, να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και τους δασκάλους να γνωρίσουν τους μαθητές τους καλύτερα!

1. «Ποιος είμαι εγώ; Τα ταλέντα μου! Οι δυσκολίες μου! Οι επιθυμίες μου!»
ανάλογα προσαρμοσμένο για παιδιά 4-14 χρονών

2. «Ποιος είμαι εγώ; Ανάγκες! Ταλέντα! Δυσκολίες! Συναισθήματα! Όνειρα! Επιθυμίες!» ανάλογα προσαρμοσμένο για παιδιά 9-14 ετών και φοιτητές

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Το Μουσείο Συναισθημάτων ταξιδεύει με δυο κινητά διαδραστικά εκθέματα και πραγματοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να συναντήσουν το μουσείο στο σχολείο.


1. «Ο θησαυρός των συναισθημάτων»  ανάλογα προσαρμοσμένο για παιδιά 4-12 ετών

Για σχολικές ή άλλες ομάδες κατόπιν κράτησης
Δευτέρα έως Παρασκευή: 9 π.μ. - 3 μ.μ.

Πληροφορίες καθημερινά: 10π.μ. -2 μ.μ..
Tηλ.: 210 9218329
Φαξ: 210 9218323
e-mail: info@mce.gr
Καρατζά 7, 117 41 Φιλοπάππου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου